MelodyFairy Takvimde bugün yumurtlama gösteriyor ama pik değil 🥹yani zaten takvime güvenmiyorum her gün ovulasyon testi yapıyorum sadece acaba gerçekten bugün yumurtlama günü mü merak etmiştim 😏 dün ilişki oldu sizce bugün de olmalı mı yoksa ovulasyon da pik görünce mi olmalı?
Gunay_2412 MelodyFairy Gün aşırı ilişki sağlıklı zaten sperm vucudunda en az 3 gun canlı kaliyo. Bu gun diyil yarın yeniden iliwkiye gir ve boyle devam etdir
MelodyFairy Zeynepozcan biliyorum canım ama dediğim gibi ne olur ne olmaz diye acaba takvime göre de bugün birliktelik olmalı mı kafam karıştı zaten pik görünce emin olurum ilişki olur o ayrı
MelodyFairy Gunay_2412 reglden sonra hep bir ilişki diğer gün yok şeklinde devam ettik canım ama önceki gün ve dün ilişki oldu sanırım bugün değerlendirme yapmamam gerekiyor 🥹🤷😏
Sevgi56 MelodyFairy ama böyle hesap yaparsan olmaz ki, ilişkiye sırf hamile kalmak için girme kafanın rahat olması lazım. eşin hep yanındaysa haftada 3 gün ilişki yeterli zaten.
minikmucizeemaak MelodyFairy benim ovülasyonum daha kırmızıydı ama pik değildi o gün doktor çatlamak üzere demişti 21 inde takvime göre 23 ü yumurtlamaydı ben değerlendirdim doktor öyle deyince bugün ki doktor kontrolümde çatlamış dendi 6 7 sini bekliyorum bakalım adet mi gelecek bebiş mi ama Şuan pik değil daha
MelodyFairy minikmucizeemaak yani randevu bulsam bende baktırmak isterdim ama maalesef bulamıyorum 😏en azından yumurtalara bakardı 🥹teste devam edicem bakalım ne olcak
minikmucizeemaak MelodyFairy Et bakalım ne olacak, ben özele gittim canım ondan hemen buldum devlette yok
MelodyFairy minikmucizeemaak sadece yumurtalıklara baktırmak icin de gidebilir miyim bakar mı o şekilde özel?
minikmucizeemaak MelodyFairy Tabi ki ultrasona girmek istiyorum yumurtalıklarımın durumu için dersin ve girersin canım
MelodyFairy minikmucizeemaak ama ya büyümediyse ve daha sonra yine çağırırsa ? Para boşuna mı gider sence yoksa testle kendim mi kontrol etmeliyim?
minikmucizeemaak MelodyFairy Kendin bilirsin tabi ki canım. Bizim burada 10 gün kontrol süresi var yine çağırıyor yumurtanın dönemine göre. Ama ben artık bu ovülasyona güvenmiyorum bende pik bile tam vermedi bende öyle düşünüp devlete gitmiştim yumurtan çatlamak üzere demişti dayanamadım bugün özele gittim bidaha burada devam ederim doktor çok bilgili ve çok iyi Rabbim razı olsun
adatuna Takvim dediğiniz büyük ihtimalle uygulama. Ancak herkesin yumurtlaması farklı günlerde olur. Testinizde pik değil. İkiside eşit renkte olmalı. Ben de bu testler ile hamile kaldım. Takvime göre yapınca olmamıştı🙏🏻
minikmucizeemaak MelodyFairy kontrol düresi var mı orada bilmiyorum arayıp öğren kontrol süren biterse tabi ücret ödüyorsun