minikmucizeemaak canım benim beni yanlış anlama yaşın kaç bilmiyorum ama ben de bir yakın arkadaş bir abla gibi tavsiye vermek istiyorum sana , sürekli seni burada görüyorum ve kendini aşırı aşırı yıprattığını her gün kendini kahredip ayrı konulara odaklandığını görüyorum, ben de bira kaç ay böyleydim kendimi paraladım bir sürü üzücü yorucu tecrübe edindim.. lütfen bunu kendine yapma.. allah inancın var biliyorum lütfen kendini böylesine hırpalama sen robot değilsin güzelce düzgün bir doktora git kendine bir yol haritası belirle.. ben sana kendimden örnekle innovita ovülasyon testi öneririm, eğer yumurtan çatlıyorsa döllenecek diye bir şey de yok tamamen deneme yanılma.. eğer bir süre daha olmazsa hsg çektir o da mı olmadı hiteroskopi yaptır.. ama böyle kendini paralama .. allah gönlüne göre versin💕