Mevsimsellll Umutlubirkadin ay inanmıyorum size ya pessss tamam yeter artık acındırıyorsun kabul et …… yazma arkadaşım cevap verme
uzlet Umutlubirkadin bazı insanların varoluşları sinir sebebidir buraya gelip gereksiz bir şekilde kalp kırmak çok kolay malesef ortamı gerginleştirmenin ne anlamı var anlamıyorum aldırma sen
ucuncuyegebe anneoluyoruuumm16 barkod numarası varsa laboratuvar sonucuna kendin bakarsın aslında, çıkmıştır illa ki
Mervekutlu35 anneoluyoruuumm16 yani çok silik çıkmış ama adet gecikmenden kaç gün sonra yaptığına göre de değişiyor bence ama hamilelik olmayınca da o ikinci çizgi hiç çıkmıyor. Kan testi yaptırmanı öneririm###