Mevsimsellll Pardon da sana ne oluyor acaba sana bir şey diyen mi var ne diye yazma gereği duyuyorsun mutsuzluğunu insanlara yansıtma ! Umutlanıp daha sonra umudun kırılması çok daha kötü..! Sen de gayet iyi biliyor olmalısın ki en doğru sonucu veren kan testidir her zaman. Üstelik ben hamile değilsin falan demedim kan testi verip netleştir dedim insanın zikri neyse fikri de odur kötü niyetli olduğun için okuduğundan da kötü niyetli olduğumu zannetmiş olman çok doğal. Allah ıslah etsin ne diyim. Git kötülüğünü başkalarına yansıt lütfen