Ada022 benim de ayaklarım çok üşüyor. Ama ben komple üşüyorum 😤 hamilelikte ateş basması olur derlerdi ben daha çok üşümeye başladım. Normalde de çok üşüyen biriyim o yüzden buna belirti diyemiyorum. Ama evet anormal bi üşüme ve çok zor ısınma problemim var 😤