Burcu48 başlangıçta bulantı olmuyor zaten kaç haftalıksınız ? Ben de adet gecikmesi ile öğrendim 5+4 te. Yoğun adet olma belirtilerim vardı. Akıntı,göğüs şişkinlik ve hassasiyeti, gece terlemesi,karında batma,karın ağrısı,kabızlık,aşırı uyku ve son olarak yerleşme kanaması. Anormallikler fark edince doktora gidecektim kötü bir şeyim var sandım,korktum başlangıçta. 😤 doktora gitmeden önce test yapayım dedim bide baktım iki çizgi 🙈şu an 18+4 oldum