Arkadaşlar 2021 Şubat ayında ilk doğumumu Almanya’da yaptım 2019 Kasım da gelmiştim Almanya’ya.Tam corona zamanlarında dil yok kimsem yok eşimden başka o zamanlar aile odası da kalkmıştı yasaklardan dolayı.Ve benim suyum gelip yatışım yapılmıştı tam 10 gün kaldım hastane de 4. Günde doğdu oğlum.Ama inanın o kadar güzeldi ki her şey hemşireler sanki aileden biri gibiydi.Suni sancı çekerken masaj yapanı mı dersin boğaızm kurudu diye sıcak çaylar getireni mi dersin doğum sonrası lavabo da bile yardım etmekten çekinmediler ayrıca bi tavsiyem var yandex çeviri yi indirin. Orada diyalog modu var onunla konuşabildim hep derdimi anlattım ve onlara uzattığım zaman onlar da bana böylece seslenebildiler.Yani konuşarak çeviri yapılıyor şimdi 2. Doğumuma 60 gün kaldı sadece tek kafama taktığım 2 buçuk yaşındaki oğlumu bırakmam onun haricinde hastanede kaygım yok şükür. Ha bide yanınıza ıvır zıvır alın akşam yemeği için kaşar bir dilim ekmek veriyolar aç kalırsınız sadece o sıkıntı olmuştı şimdi yanımda konserve vs bir şeyler götüreceğim enerjisiz kalıp doğum yapmak çok zorlamıştı beni ..