Mnlight18 Almanya’da yakın zamanda doğum yapanlar deneyimlerini anlatabilir mi ? Hastane çantası nasıl olmalı refakatçi alıyorlar mı acaba bu konu hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir misiniz ☺️
Maydonozluk Mnlight18 2 sene önce yaptım Allah izin verirse 2 hafta sonra yine yapıcam 😂 benek bezi kıyafeti ped havlu her türlü ihtiyacı karşılıyorlar ben sadece kendime kıyafet koydum birde kişisel malzemeler diş fırçası gibi bebek için hastane çıkışı kıyafetini koydum
Night Mnlight18 Refakatçı olayı yok almanyada ben orda doğdum büyüdüm. Siz orda mı yaşıcaksınız yoksa sadece doğum için mi? Sadece doğum içinse neden😊
[silindi] Canım ben 1.5 sene önce doğum yaptın Türkiye de kiler gibi çanta hazırladım ama hiç birini kullanmadım yanına sadece çıkarken giydireceğin kıyafeti alsan yeterli bide kendine pijama kıyafet terlik onun dışında herşeyi veriyorlar emzik kullanmak istiyorsan onu al yanına bide çoçuğa ne bez ne kıyafet götürmene gerek yok
HtcAksy Ben daha pazar dogum yaptim. Ziyaretci kbul ediyorlar, FFP2-Maske lazim. Bebek icin hicbir sey gerkmiyor sadece cikis icin kiyafetleri. Kendin icinde normal gerekli esyalarin bitti. Türkiyedwki gibi o asiri hazirlik bosa :)
Mnlight18 HtcAksy Yani normalde 3 gün peki doğuma sizinle beraber bir yakının girmesine izin verdiler mi ?
Anneada Mnlight18 ben 3 hafta once dogum yaptim esim benle girdi doguma ziyaretci de kabul ediliyor . Yaniniza bebek icin cikis kiyafeti alin bide kendiniz icin pijama terlik vs . Cocuk bezi kiyafeti gogus ucu kremi sizin icin ped havlu fln hep hastanede veriliyor 😊 saglikla dogurun insallah
Mnlight18 Anneada Almanya’ya yeni geldim dil pek bilmiyorum o yüzden merak ettim biri yanımızda kalıyor mu diye ama sanırım koronadan sonra yasaklamışlar
Gonuel49 Mnlight18 ya bende aynı durumdayım pek bir bilgimde yok buradaki sisteme dair ama yapabilirsem doğumdan önce aile odası tutmayı düşünüyorum. Hem dil açısından hem tek kalmak istemem yani hastanede. Bakalım doktorumla konusacağım doğuma yakın bişeyler ayarlayacağım artık.
GulsahReyyaninannesi Gonuel49 merhaba bende bir kaç aydır almanyadayim ve 39+5 oldum sistemi pek bilmiyorum 4 yaşında kızım var eğer aile odası tutarsan kiziminda benimle kalmasına izin verirler mi? Bu arada Almanya’nın nerelerindesiniz hamiş arkadaşlar …
Leilani Gonuel49 aile odasını ne yazık ki önceden rezervasyonu yapamıyorsunuz o gün şansa aile odası boşsa size veriyorlar eğer doluysa da normal odalarda kalmak zorunda kalıyorsunuz. Aile odasına ekstradan bir ücret istiyorlar bir de
Gonuel49 GulsahReyyaninannesi selam canım, emin ol bende senin kadar biliyorum 😅 ama bu konuyla ilgili bilgim olursa kesinlikle buraya yazacağım. Sizde bildiklerinizi, deneyimlerinizi yazın lütfen 😘 Bu arada ben Hessen tarafındayım siz neredensiniz?
Mnlight18 Night Ben burda yaşayacağım yeni taşındım doğum için değil ya ben şahsen Türkiye de olmasını isterdim ama o kadar kötü anlatıyorlar ki vazgeçtim sonra çünkü burda dilden dolayı zorlanacağım büyük ihtimalle ☺️
Mnlight18 Night ya aslında olması lazım ya sonuçta yeni doğum yapmış biri yardıma ihtiyacı çok oluyor
Gonuel49 Leilani gerçekten mi ya 🫤 dilden dolayı sorun ediyorum aslında yoksa çok iyi bakıyorlar da ne biliym ya bide doğum yapıcam tek kalmak istemiyorum açıkçası. Bakalım ben doktorumla konusacağım daha erken şuan biraz daha zaman geçsin. Teşekkür ederim canım 😘