Maya2022 Ilaydadoksar-123 açıkçası kizim 3950 doğdu normal doğum yaptım oglum 4100 gramdi ama şu yuttugu için sezeryane alındım yani aslında onun kiloyla alakası yok 4bucuk kilo doğuran bile var eğer acilman olursa bi sağlık sorunun olmazsa normal olur neden olmasın
Deniz123456789 Ilaydadoksar-123 20+2 de 464 du doktor normal dedi yarın 23+ 2 Olucaz bakalım ne kadar olmuş
meva_asil_moms Ilaydadoksar-123 normal bence 23 haftalikken bizim de 455 gr dı şimdi 32 haftalığız en son 30+6 da 1700 gr dik 30 dan sonra hızlı kilo aliyorlar
Betul67 meva_asil_moms şimdi doktordan geldim bende 23 haftalığız 750 gram olmuş. 10 günden civarı önden gidiyor dedi doktor 🌸
meva_asil_moms Betul67 maşallah çok güzel kilosu benim de pazartesi randevum haftaya en son 30+6 da 1700gr dı şimdi 32 haftalıgiz 30 dan sonra birden kilo alıyorlar
Asas27 20+6 454 gr doktorum kilosu gayet iyi dedi sizin doktorunuz neye gore ‘30 gr’ fazla oldugunu soyluyo acaba degisik bi teshis :)