Semaazz Zeyneb_mihrap76 demi ya zaten bir sürü şeye zam gelecekmiş Allah yardımcımız olsun 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤍🤍
Semaazz Mucize18 valla ben biraz araştırdım biraz değil baya en kullanışlı park yatakmış bide şehir değiştirecekseniz sizin için en iyisi olur 😍
Semaazz Massey Ayy rabbim hepimizin gönlüne göre versin çok teşekkür ederim 🦋♥️♥️ evet bencede ufaktan başlayım artık en azından yataktır dolaptır onları alırsam diğerleri daha kolay olur 🌸🌸🌸🥰🥰
nergismom Semaazz ben 16 da cinsiyet belli olunca almıştım 😍 büyük eşyaları odası bebek arabssı beşiği vs vs ama ondan önce beyaz gri yeşil vs vs ortak renklerde tulum takımlar almıştm
nergismom Semaazz şuan ben 24 haftalığım canım😁🙈 0-3 ay kıyafet hastanede giyicek kıyafetleri biri hazırlanıyor yedekler okey battaniyeleri odası(nisanın son haftası gelcek) bebek arabası bebek çantası beşiği vs vs herşey tamam 😊 ufak tefek benim eksiklerim onun eksikleri kişisel biberondur emziktir deterjanları şampuanları vs kaldı o kadar
Tombee Semaazz Al canım ben de senin haftanda indirimden beşiğini ve bebek arabasını almıştım. İyi ki de almışım.
Rumiars Semaazz evet erken ama piyasa da belli özellikle ağır pahali olan ürünleri al bence iyice zamlanmadan ben hep önden önden aldım ve iyi ki almışım diyorum şimdi
Semaazz nergismom ohh maşallah Rabbim sağlıkla kullanmayı da nasip eylesin 🧿🧿🧿 darısı başıma ama ben daha cinsiyeti bile öğrenemedim. Cinsiyeti öğrenince ufaktan başlarım artık.😂😂🥰
uzlet Semaazz canım erkenden başlamanızın bir zararı yok bence son aylara bırakıp birden başlamak Hem maddi hem de manevi olarak zorlar ben sürekli uyguna gördüğüm şeyleri alıyordum
Semaazz uzlet siz ne zaman başladınız acaba bende hep bi korku oluyor ya bişey olursa bebişime diye sonra bakar bakar üzülürüm diye korkuyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sedasefika 37+1 deyim.alisveris için bu kadar erken hareket etmeyin derim.depremzede bir gebeyim.30 dan sonra başlamanızı öneririm.bebegin büyüklüğüne göre almanızı tavsiye ederim.bazi bebekler iri oluyor çünkü.aldiginiz bazı şeyleri giydiremiyorsunuz.
Semaazz Sedasefika Çok haklısınız bende öyle düşünüyordum ama bazen çok güzel indirimler olduğu için kaçırmak istemiyorum. Çünkü ileride bütçem dahada zorlanacak 100 lira indirim olsa benim için kâr diye düşünüyorum. Rabbim evladınızı sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip eylesin ♥️♥️♥️🤍🤍🤍
uzlet Semaazz canım hiç kötü düşünme iyi düşün ki iyi olsun 🌸 ben 3 4 aydan sonra yavaş yavaş başlamıştım ne görsem alıyordum indirimdeyken. Cinsiyeti biraz geç belli oldu o zamana kadar da ortak renklerden aldım kıyafetleri vs. Odası da 5. Ayında hazırdı iyiki almışız demiştik hatta sonra baya arttı fiyatlar bi de yavaş yavaş alınca birden yüklenme de olmuyor maddi açıdan daha rahat oluyor.
Btlabk Semaazz ben hamileligimi ögrendigim zaman basladım almaya 24 haftadaydız hemen hemen herseyi tamam kıyafeti sonradan alabilirsiniz hepsi aynı anda agır olur