Merhaba kızçeler 🥰 acaba alışverişe kaçıncı haftalar da başladınız? Şuan 14 haftalık hamileyim çok güzel indirimler var park yatakta falan ama daha çok küçük diye almıyorum. Bi yandan da acaba bidaha bu fiyata bulabilir miyim diye düşünüyorum. Sizler erkenden mi aldınız acaba? 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😂