meleksaymaz canım tamamen yemeyle ilgili zaten ilk trimesterda alınan kiloların bebekle ilgisi yok kendi bedenimize alıyoruz ilk aylar o konuda tüm doktorlar kilo alınmasından yana değildir dikkat edin derler ben normalde de hep zayıf bi insanım yeme düzenim hep aynı gebelikte de değişmedi ekmeğe pilava markarnaya tatlıya çok merakım yok sabah kahvaltımı güzel sağlam yapıyorum öğlen pek bişey yemem yersemde az bastırmalık yerim akşam yemeğinde de ekmeği bi dilim ya yerim ya yemem bu bi diyet vs değil yani ben hep böyleydim alışkanlık sanırım etimi balığımı sebzemi bakliyatımı soframdan eksik etmem ama diğer saydıklarım tehlikeli birde meyve tüketimi gebelikte fazlası gebelik şekerine sebeb olabiliyor oyuzden masum gibi görünüyor ama fazlası çok zararlı bu 2. Gebeliğim ilk gebelim de de toplam da 7 8 kilo aldım 39 da da doğum yaptım suyum çok fazlaydı kızım da 3100 kilo doğdu yani doğumdan sonra aldığım tüm kilo gitmişti aynıydım inşallah bu gebeliğimide aynı şekilde tamamlarım hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum 🌸😊