Esomami Ezgiakisik benim donmuste bu haftalarda daha doner dedi yani smdi kafa asagida ama degisebilir dedi seninde doner ins benim 2. Ilk sezeryan oldugu icin buda sezeryan ☺
Esomami Ezgiakisik zaten normal olursa normal olsun tabiki benim mecburi 1. Sezeryan oldu tansiyonum cikmisti ve bebek 41 haftalik olmustu acilma olmayinca sezeryana aldilar
Denizz19 Ezgiakisik geçen hafta gitmiştim 28 haftalık iken 1 kilo 250 gramdı boyu da 81 di bakalım 1 ay sonra çağırdı tekrar işte
Denizz19 Ezgiakisik Benim ilk gebelikte ebe karnımda döndürmüştü öyle şeyler yaptı karnıma sonra normal doğurdum yine aynı ebeyi istiyorum valla
Meryemeness Denizz19 29+0 olarak bizde varız yakışıklımla 😄 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah ❤️
elifserkancinar 35 haftalık olduk oğluşla az kaldı darısı size 😊 hepimize hayırlısıyla kucaklayalım İnsallah
Denizz19 Senayemre 😁😁 bende siz yazınca yanlışı fark ettim valla daha geçen gün ilk doğan kızımı kilo ve boyu ölçtürdüm de aklımda o kalmış karıştırıyorum ister istemez yorulunca 😁
Yarenelibol Bnde ilk gebeliğim 29+2 doktora kontorlumuz haftaya kafası kanalda oldugu için normal doğum olurmu bilmiyorm ama tehlikedeyiz uzun zamandır😂 yakışıklım erken gelecek gibi doğum çantamı bile hazırladım ne olur ne olmaz diye 27 haftalıkken 1250 gram 38 cmdi 💙sezeryandan korkuyorm