omeragah ben birdaha gitmedim doktora, doktorum tek başına kist birşey ifade etmiyor endişelenme 1 ay sonra gel dedi, 3 hafta sonra gideceğim küçülmüştür yasa geçmiştir inşallah diye dua edyorum kötüyü çekmek istemiyorum hareketlerini daha fazla hissetmeye başladım o mutlu ediyor beni🥰