Benim de bugün sağ koroid pleksusta 4 mm kist izlenmiştir yazıyor sonucumda. Tek başına bir şey ifade etmez ama sendromlu bebekler için olasılık olabilir dedi başka bir sorun yok çok şükür bebeğimde, doktorunuzla görüşebilirsiniz 3lü test yaptırabilirsiniz dedi 28 haftaya kadar geçebilir çok sık görüyoruz bunu dedi ama benim içim içimi yiyor bebeğimin suratını gördüm ama inanın sevincimi yaşayamadım