whitechocalete Öncelikle geçmiş olsun,korunmadan bu ay da hamile kala bilirsiniz.Böyle olan çok.Ben 6 ay sonra hamile kaldım,şimdi 28.haftamdayım.Ben kimyasaldan sonra kafama çok taktım,çünki evlendikten 6 yıl sonra ilk defa hamile kalmıştım ve bir an önce yine hamile kalmak istiyordum.Kafamdan çıkartdığım ay hamile kaldım.Kendinizi strese sokmayın,akışına bırakın,başka şeylere odaklanın,bir de bakmışsınız ki,yine hamilesiniz.Rabbim tez zamanda sevindirsin.