Tuse18 eğer kimyasal gebelikse iki üç gün içinde kanamanız başlar, değilse zaten ikiye katlayarak ilerliyordur gebeliğiniz. Çok üzücü bir durum inanın ama insan şöyle düşünüyor ileri dönem düşük gibi aylarca beklemek gerekmiyor belki bir sonraki gebeliğim sağlıklı olacak hayırlısı böyleydi..