Zeyna01 znkara Ayyy inşallah görmezsin bende bu ay korunmayı bıraktım regl 3 gün var hiç belirti yok ama geçmesi bekliyorum bende test için inşallah geçikir güzel haberler alırız.🙏🥹🥰
Zeyna01 Turgutaykader Ya aynı gün benimki 2 Mart sonucu bana haber verirmisin hayırlı haberlerle gel inşallah ben adet geçmesi bekliycem 3 gün var regl olmama belirtim yok bu ay denedik daha inşallah olur.🙏🌸
DuyguLinaa 5 mart Döngüm 23 24 günde bir regli olurum bu ay ovulasyon testi kullandım regliden hemen sonra yakaladım ve değerlendirdik ve bugün hamile oldugumu öğrendim allah isteyen herkeze nasip etsin inşallah sağlıklı gebeliktir
Zeyna01 DuyguLinaa Ayyy gerçekten mii çok ama çok sevindim rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin darısı bizlere isteyen herkes hayırlısı ile nasip etsin rabbim inşallah.🤍🌸🙏
Turgutaykader DuyguLinaa merhaba acaba ne zaman yumurtlama gordunuz adetin kacinci gunu oluyor yumurtlamadan 14 gun sonra regl olunmasimi gerekiyor benimde 2 mart dongum 27 gun
Cansuumesee Zeyna01 benim 4 mart Doktora gittigimde 21 martta yumurta catlamisti gunu degerlendirdik ama hamilelik icin erken olmazmı gerci 2 gundur kasiklarim agriyo ama adetin gecikmesini bekliyorum
znkara Zeyna01 bendede göğüs hassasiyeti yok genelde gebeliği bununla anlıyorlar ama bakalım hayırlısı olsun 🙏🏻
DuyguLinaa Turgutaykader ben ayın 5 inde regli oldum 10 unda bitti 12 sinde ovülasyon testi yaptım iki çizgi 13 ünde tekrar yaptım yine iki cizgi sonra ki günler silikleşmeye başladı bende o günleri değerlendirdim döngüm kısa oldugu için regliden hemen sonra yumurtluyomuşum
DuyguLinaa Turgutaykader bende adetten 14 gün sonra diye biliyodun ama doktorum herkezin farklı dedi döngüsü kısa olan erken yumurtlar döngüsü uzunsa 30 35 gün gibi geç yumurtlar ovülasyon testi gerçekten cok işe yaradı tavsiye ederim
Adensu_ Cansuumesee canım daha cok erken, yumurtlamadan 12 gün sonra testin belli olur. Rabbim hayirlisini nasip etsin insallah hayirli haberler alirsin. Ben 16/17 de yumurtladim hala beklemedeyim🥰