Elis-im aden Mira kulağa çok hoş geliyor. Benim de iki ismim var ama okul hayatında hiç sıkıntı çekmişliğim yok hep ilk ismimle seslenirlerdi ikisi birlikte çok uzun diye. Yeğenlerimin de hep ikişer isimleri (kısa isimler) var onları mesela hep bir söyleriz okulda da kendileri karar verirler