Muczm33 Bende de oluyor arada doktoruma sordum tansiyonun düşüyor olabilir o esnada tansiyonunu ölçtür dedi bikere ölçtüm gerçekten de düşmüştü
Gebe_hanim Muczm33 Ben de bir dahakine ölçücem bakalım ne oluyor çünkü bir ara da elim ayağım titriyordu belki benimde o yüzdendir