seyma281015 benimde aynı durum olmuştu çukurambar koru’da oldum,o hastanede takipçiydim çünkü. Fiyat olarak 2500 tl vermiştik,hiç memnun kalmadım,bir oda bile açmamışlardı,5 6 tane hastayla müşade odasında yattık kadın erkek karışıktı. Bence daha orta seviye özel hastane ya da devlette olun.bu arada zorunlu kürtajı SGK karşılıyormuş,hastaneler fazla ücret almak isterse bilginiz olsun. Üzülmeyin,şimdi 8 aylık hamileyim.