seyma281015 şunu söyliyim ki kendini yanlız hissetme benimde başıma geldi bi hevesle gittiğim dr kalp atımı yok dedi çok üzülüp ağladım bir hafta bekledim kan tahlilleriyle emin olmak istediler iki günde bir kan verip beta hcgme baktılar ve yaşamadığından kesin emin olduklarında kürtaj için çağırdılar çok üzgün ve korkmuştum istanbulda yaşıyorum bu arada canım iyi bir devlet hastanesinde gerçekleşti küretajım hastaneye gittim erken saatte bi dilaltı verildi bikaç saat bekledim ve sıra bana gelmişti hemşire koluma iğne yaptı hiç korkma kendini sıkma sen uyumadan hiç bişey yapmaz dr dedi ve gözüm kapandı gözümü açtığımda başka bi odadaydım ve ağlayarak uyandm nedense artık bi baktım yanımdaki bayan ağlıyo.. birbirimize baktık senin neden oldu dedim demez olaydım kadının 7.inci kürtajıymış çocuğu olmuyormuş ne zaman hamile kalsa hep düşüyormuş çok üzüldüm ve halime şükrettim elbette bi süre üzüntüsünü duydum ama bi oğlum var 5 yaşında yavruma sarılıp şükrettim iki ay geçmeden hamile kaldım şimdi beş aylık hamileyim darısı başına inşallah üzülme lütfen unutma şimdi ayrılacaksın yavrundan ama o cennette seni bekliyor olacak annesi çok merak ediyordum bende kız mı acaba erkekmi diye heycan yapmıştım ama kısmet olmadı rızkı yokmuş yavrumun şimdiki kız Allah nasip ederse martta alıcam kucağıma Allah seninde kucağını boş bırakmasın çok ağlayıp kendini hırpalama kendine iyi bak lütfen herşey alın yazısı elden ne gelir 😔