Minikmucizelere bekle canım bir yıl benm böyle sürdü bir yılın sonunda aynı belirtiler oldu artık her ay aynı olduğu için umudum kalmamıştı üstelik ben adete üç gün kala geme test yaptm hem doktora gittm kan verdim sonuç negatifti bi hafta sonunda devam edince tekrar kan verdm sonuç pozitifti adet gecikmesini bekle belkide vardır bilemeyiz