Kızlar adetin ustunden 33 gün geçti kurtaj ve kimyasaldan sonra duzensizlik oluştu o yüzden ne zaman adet olacagim belli olmuyo iki gundur sağ gogsum agriyo baya bi ve hiraz şiş gibi geliyo test yapıyorum negatif cikiyo peki göğsüm neden agriyo olabilir 😢