Denizanne merhaba bende yeni ogrendim benimde 3.5- 4 haftalik, her bir belirtide surekli internete bakiyorum acaba normal mi diye, en cok korkutanda regl agrisi olacakmis gibi sancilar ama cok normalmis. Surekli internette gezinmek bana pek iyi gelmiyor ya kotu bir sey olursa gibi dusunceler icimi kapliyor, bakmamaya calisiyorum. Tebrik ederim, Rabbimden dileğim hepimiz saglikla kucaklarimiza alalim evlatlarimizi.🙏🏻