Denizanne öncelikle hayirli olsun canim bebegin tutunabilmesi icin gebeligin ilk 3 ayi cok önemli bu dönemde kesinlikle agir kaldirmamalisin en cok dikkat etmen gereken sey bu ayrica eger basladiysan folik asit kullanmaya baslamalisin ve doguma kadar her gün 5 adette olsa ceviz tüketmelisin ceviz bebegin gelisimi icin cok önemli, ayrica malum kis geldi sayilir kendine dikkat et hasta olmamaya bak cünkü bebegin cok yeni oldugu icin ilac kullanamiyosun ilk aklima gelen bunlar 😘