Sahnedekimadam İstanbul/ Avrupa yakası Kızlar sabah erkenden şeker yüklemem var ama nöbetçi eczanelere sordum hiçbirinde yok nerden bulucam ben bunu ?
myangelson Sahnedekimadam bana hastaneden vermişlerdi direk devlette tıp fakültesinde falan mı yapılıyor testin o yüzden mi sana al dediler
Tugbakahraman Mre kan parmak ucundan mi aliniyor koldan mi alınıyor. Bnde yptirwcagim merwk ettim birde ücreti ne kadardı
Fatmabltc Kesinlikle yapmanı önermiyorum ilkinde yaptırdım 2.'de yaptırmadım bayıldım hastanede yarım saatte bir kan alıyorlar ve o kadar şekeri bir anda vücuduna yüklüyorlar çok zararlı bence
Mre Fatmabltc bence bu bünyeden bünyeye değişen bir şey ben 50lik içtim bir sorun olmadı ki zaten iki baklava yesem onun şekeriyle aynı diye düşünüyorum
Yarenylmz Fatmabltc doktoru önerdi ki yapıyor sizi kötü etkiledi diye nasıl böyle konuşuyosunuz vasfınız ne tam olarak
poyrazin_annesi28 Fatmabltc Siz doktorsunuz sanırım ? İnsanları korkuya düşürme burda bide. Seni ilgilendirmez yapıp yaptırmaması. Başka soru sormuş
myangelson Fatmabltc bunu diyorsan o zaman baklava vs yemiyorsun ? Ben yaptırdım gayet de iyi geçti hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yine olsa yine yaptırırım. Doktor gerekli görmüş ki yaptırıyor 🤷🏻♀️
Sahnedekimadam Mre Mucize18 myangelson Çapa araştırma hastanesi , normalde dışardan şeker yüklemesi kabul etmiyor ama bulamdım özelde yaptırıcam kızlar onlar veriyormuş teşekkür ederim.. 🙏🏼
myangelson Sahnedekimadam aynen ben özelde yaptırdım verdiler sadece sabah aç gel dedi doktor su bile içmek yasakti
Mucize18 Sahnedekimadam anladım.canim geçmiş olsun.. yaptırma diyenlere aldırma doktorlardan daha iyi kim bilebilir ki gerek görüyo ki yaptırım diyo. Ben yaptırdım cok.sukur birsey olmadi
Sahnedekimadam Deletedmom_106 MugeGuness Vermiyorlar kızlar randevuyu verirken fotoğraf çekmemi istediler hatta , özelde yaptırcam artık