bebeklerimveben_ Sug1 ultra air night sadece karanlıkta ışık yanıyor başka bi özelliği yok ama avent kalitesi tartışılmaz
Sug1 bebeklerimveben_ aslında ultra air night karanlıkta parlamasının yanında bebeğin kolay nefes alabilmesini sağlayacak şekilde tasarlanmış. Ağız çevresinin nemini kaybetmemesini sağlıyor😊
bebeklerimveben_ Sug1 aaa Cidden mi 😅 kızım 14 aydır kullanıyor eşim de diyo ki bu ışık yanıyor diye mi böyle pahalı 😅😅😅
Gizyy Monarosa06 wee avent bibs oioi hepsini denedik şu an evde 7 çeşit emzik var tutmadı mi tutmuyor maalesef 🤦
cagla9094 Oglunahamis Ben de baktım da amazonda fiyatlar daha uygun oradan almayı düşünüyorum fiyata artı olarak gümrük vergisi ödediniz mi ?
cagla9094 Oglunahamis Ben de oradan bakayım o zaman çok teşekkür ederim güzel günlerde kullansın bebişiniz😊
Gizyy Monarosa06 evet bibsle avent de damaklı denedim yine tutmadı maalesef şu an 4 buçuk aylık oldu ben pes ettim artık