kubiko__ ben gittim 2 kez, doktorun özel talebinden dolayı sgk anlaşması olsada sadece ücretli hasta fiyatıyla muayene ediyor ve doğum yaptırıyor. Güler yüzlü tatlı bir doktor fakat fazla ağırkanlı muayene süresi bundan dolayı uzuyor, gün içerisinde çok az muayene aldığı için randevu bulmak çok zor özel hastane mantığıyla düşündüğümde istediğim zaman doktora ulaşamamak ve muayene randevusu alamamak canımı sıktığı için devam etmedim