Ogretmen Nurlyy yaa iğneden sonra bana da hap verdi sabah akşam. Şimdi yuttum hapı. Bulantı yapar dedi ama vajinal mi alsaydım ki
Nurlyy Ogretmen bünyeden bünyeye farklılık gösterebilir tabii ki tansiyon düşüklüğü yaptı bende daha sonra nöbet ve baygınlık ama sizde bu olmayabilir sadece sersemlik hisse bilirsiniz değişebilir yani bu korkmayın
Ogretmen elifecem8 inşallah dediğiniz gibi olur Allah hayırlısını versin beklemekten başka çarem yok. Ama ben iki hafta önce keseyi görmüştüm. Şimdi aynı oldu sanki kese yeni oluşmuş gibiydi
Tttlkk Ogretmen bende de var o doktor korkulacak bişey yok dedi eger damar yakınına yerleştiyse o da yapar hamilelik lerim %80inde görülüyor dedi korkma içini ferhan tut.
Hilalttk16 elifecem8 merhabalar bende kullandım hatta hep 200 lük kullandım memnunda kaldım düşük tehlikem vardı vajinal yolla kullanmadım ağızdan aldım ben
Dusenerler elifecem8 ben bu ilacı ağızdan aldığım zaman beni aşırı etkilemişti ama fitil olarak kullandığım da herhangi bir yan etkisi olmadı