Kalbiimde2can Uygulamaya göre son 135🫶🏼 ama ilk oglum 3 hafta erken dogdu bu sefer öyle bekliyoruz insallah🤭🐣🧿
Bet1 anneoluyorm_ uygulamaya göre 113 ama ikinci sezeryanim olacak ve erken doğum riskim de var bakalım ne zaman olacak 🤲🏻🤍
gizem_zybk Bet1 kaç haftaliksiniz suan neden erken doğum riskiniz var benimde varda ondan sordum rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah şu mübarek günlerde dualarımızı kabul etsin sağ salim kucaklarimiza alalim🤲🥹🫶
Lajour Asilinannesi16 teşekkür ederim umutsuz olmayın stres yapmayın her an herşey olabilir yeterki ikinizde bu süreci sağlıkla atlatmaya odaklanın.
Lajour Asilinannesi16 benimde oğlum olacak , bu senenin bebekleri ya çok nazlı ya da yerlerinden çok memnunlar 🙈
Asilinannesi16 Lajour Bizimki inat ediyor ya😅😅 35+6 da dogurmaya ramak kalmisti hemen müdahale edildi erken diye sonra doktorum 1 hafta daha dursa yeter demisti ama bizim oğlan küstü galiba bize 🤣🤣🤣
glsh25 Benimde uygulamaya göre 9 acaba tam haftası günü ulatrasonda uyumlu çıkıyor 38+5 im devlet hastanesinde kaça kadar bekliyolar normal doğumda suni sancı verip almak için acaba bilen varmı bebek gelmezse
Kevser234 glsh25 özelde son 40 benim yarına kadar sancım olmazsa suni sancıyla doğumu başlatacağız dediler