Kızlar doğuma az bir zaman kaldı , nasipse erkek bebeğim olacak. Sünnetini de erkenden yaptırmak istiyorum ama tam bilgim yok. Doktorum ile de konuşacağım , ama sizler ne zaman yaptırdınız sğnnetlerini. Süreç nasıldı , içim gidiyor düşündükçe nasıl dayanırım diye , bir an önce olsun iyileşsin bitsin istiyorum. ☹️ Fikir ve deneyimlerinizi bekliyorum. 🌸