Zhdcn canım bende de geçmeyen sol tarafımda bir kistim var 4 cm yıllardır benimle yumurtalıkta olmadığı için hap falan işe yaramıyor ne küçülüyor ne büyüyor..benim de adetlerim bir iki gün falan geç kalırdı en fazla bir hafta son zamanlarda düzene girmişti..adetten bir gün önce 3.73 ile öğrendim ben 2 gün sonra 25 dünde 68 çıktı tabi insan korkuyor düşük mü iyi mi bir şey olur mu sureklı bir panik hali 🥺