HMA13 Melisssssyasin Bende şuan iyiyim bilmiyorum kaşıntım hiç bir şekilde yok çok rabbim etmesin de 😂🤷🏻♀️ Sağlık ocağına kadar gitmek iyi geldi galiba. 😂😂
HMA13 05062018 Evet çok erken ben tam 23+1oldum bugün ve kaşıntım yok çok şükür inşallah bişey değildir ya ama sen yinede bir Dr yada sağlık ocağına git canım 🌹