HMA13 bazı hamilelikte kaşıntı olabiliyor normal bende de ilk karın bölgesinde başlamıştı sonra bacaklar kollar .. adı pupp hastalığı allah kimseye yaşatmasın sabahlara kadar kaşınıp dururdum sizi kötü etkilemek istemem ama ilaçlar pek fayda etmiyor tek çaresi doğum yapmak .. benim hamileliğimin 34. Haftasınsa başlamıştı sezeryan doğum olduğum için 1 buçuk ay daha kaşıntım devam etmişti fakat normal doğumda süreç daha kısa olabiliyor . Cildiyeye görünebilirsiniz