Busrayasin2351 Papatya688 hayır doktorum hiç yasak koymadı hatta özellikle sordum yapmam gereken bir şey varmı diye yok dedi zamanla çıkarsa çıkar dedi bu durum ilk gebeliklerde çok görülüyormuş hafta ilerledikçe rahim büyüdükçe plasentayı yukarı çıkarabiliyormuş
Papatya688 annekuzusu_ 16 inci haftada söylendi şuan 18 olacağım henüz doktora gitmedim fakat kanamam ağrım sancim da yok hiç olmadı çok şükür doktor büyük ihtimalle çıkacaktır dedi ekstra birşey yapmana gerek yok dedi fakat yinede dikkat etmeye çalışıyorum
annekuzusu_ Papatya688 olsun sen çok dikkat et yinede bizim de aynı durum 25.haftamda bende öğrendim kanamam olmuştu benim öğle acil gutik ogrendik 30haftam şuan bakalım çıkmış mi cuma günü gidicem doktora inşallah çıkmıştır dua edin kizlar 😑🙏🏼
ZmrtDilaa İnş arkadaşlar 37 38 haftaları görürüz ve işlem başarılı geçer Doktor çok önemli sezeryan için bilginiz olsun çıkmazsa inş çıkar 🙏
[silindi] ZmrtDilaa Canım benim rahim agzini kapamiyordu ama biraz asagidaydi, dunki kontrolde yukarı çıktığını öğrendik. 16+1 de yani 🙏🏻 merak etme cikiyor yikari