Busrayasin2351 ZmrtDilaa benimde plasentam aşağıdaydı 29.haftamda yukarı çıkmaya başladı şuan 35.haftadayım çok şükür herhangi bir kanamam olmadı
yaseminnnk ZmrtDilaa plasentam aşağıdaydı çıkmadı da yukarı hiç kanamam olmadı sadece doğumda fazla oldu.
[silindi] ZmrtDilaa Canım benim rahim agzini kapamiyordu ama biraz asagidaydi, dunki kontrolde yukarı çıktığını öğrendik. 16+1 de yani 🙏🏻 merak etme cikiyor yikari
ZmrtDilaa Ben 13 Hafta 5 Günüm Acaba Doğum Yapanlar Kaçıncı Haftada Doğum Yaptı İnş 37 38 görürüm yukarı Çıkar İnş Neler Yaptınız
Busrayasin2351 Tubag1 hayır doktorum hiçbir şey vermedi zamanla yukarı çıkabilir beklememiz yeterli dedi sadece bekledik şükürler olsun ki çıktı
Esmiralda Merhaba sizinde adet agrisi gibi oluyormu men 27 haftalik hamileyem 18den beri ara ara adet agrisi olur sonra kecir
Esmiralda 18den beri asagidadi 25de getdiyimde helede asagida idi kanama olmayib sukur ama adet agrisi gibi olur sonra gecir
Gamzeses26 21 haftalık hamileyim bana da plesanta aşağıda dediler kanamam oluyor ara ara Progestan kullanıyorum çok korkutuyor bu durum beni
ZmrtDilaa Benim Hiç Kanamam Olmadı pazartesi gidicem Prof bir doktora üniversitede hoca dediler çok iiiimiş Aydın’da yaşıyorum inş yukarı çıkar ilişki hiç yok zaten Gebelikten beri ama tek sorun kızım var yatamıyorum sadece ağır bi şey yapmıyorum.
Papatya688 Busrayasin2351 peki ekstra birşey yaptınız mı hareketleri yavaşlatmak cinsel ilişki yasağı vs.
annekuzusu_ Papatya688 canım ağır iş yapma ilişkiye girme sakın eğilip kendini zorluycak şeyler yapma düzenli beslen
Busrayasin2351 Papatya688 hayır doktorum hiç yasak koymadı hatta özellikle sordum yapmam gereken bir şey varmı diye yok dedi zamanla çıkarsa çıkar dedi bu durum ilk gebeliklerde çok görülüyormuş hafta ilerledikçe rahim büyüdükçe plasentayı yukarı çıkarabiliyormuş
Papatya688 annekuzusu_ 16 inci haftada söylendi şuan 18 olacağım henüz doktora gitmedim fakat kanamam ağrım sancim da yok hiç olmadı çok şükür doktor büyük ihtimalle çıkacaktır dedi ekstra birşey yapmana gerek yok dedi fakat yinede dikkat etmeye çalışıyorum