Sibzaf Ebrusena kese yerleşiyor normaldir şuan benim kasıklarım belim agrıyo hamilelik3nası bi duyguymuş hiç belirti olmada korkuyoruz belirti ağrı olsa yine korkuyoruz
Sibzaf Ebrusena farklı bişey yapmıyorum şuan önce düzenli yemek yemezdim şimdi düzenli yiyorum meyve tüketiyorum
Ebrusena Sibzaf Bende öyle düzenli beslenmezdim yumurta hiç yemezdim şimdi yemeye çalışıyorum karbonhidrat olarak çok beslenme demişti sağlık ocağındaki doktor