Sibzaf Tuse18 adete göre 4+0 perşembe kann verdim sağlık ocagında çıkmamış daha pazartesini bekliyorum ara ara kırap oluyor göğüste hassasiyet başkada bişey yok 😊
alotoflover Tuse18 benimde 4+3 1500 doktorum ikiz gebelik olabileceğini söyledi haftaya belli olurmuş bekliyoruz Bel sırt ağrım ve göğüs hassasiyetim var
Damla-Damla Benim de ayın 20sinde beta 108,7 çıktı. Ultrasyonda görünmedi 🙄 23ünde tekrar kan verdim 567 çıktı cuma günü hastaneye gidicem bakalım inşallah görünür
Sibzaf Damla-Damla beklemek çok zor a pazartesi çıkan sonuca göre Bida ha kan verip salı doktora gitmeyi düşünüyorum
Damla-Damla Sibzaf çok merak ediyorsan devlet hastanesine de gidip yaptırabilirsin ben öyle yapıyorum 1 saatte çıkıyor sonuçlar umarım herşey gönlünce olur
Sibzaf Damla-Damla 1 gün kaldı zaten bekliyim sabredeyim 😁 inşallah hayırlı haberler alırız benim kayıplarım oldu kan sulandırıcı kullanıyorum korkuyorum pimpirikliyim o yüzden
Damla-Damla Tuse18 bende önümüzdeki hafta cuma hastaneye gidicem zaten o zamana kadar 1000lerde olacağını düşünüyorum sence ?
Damla-Damla Sibzaf Sürpriz olur inşallah ☺️ benimde bundan önce bi kaybım oldu doktorum her ihtimale karşı düşük önleyici iğne verdi 5 günde bir ayrıca kan sulandırıcı da verdi bende çok tedirginim
Sibzaf Damla-Damla ben 4 yıldır bekliyorum bi boş gebelik bi kimyasal 2 de dış gebelik geçirdim hiç kalp atışı duyamadım inşallah bunda nu duyguları her anını yaşarım allah yardımcımız olsun sağlıcakla alalım kucagımıza inşallah 😊
Damla-Damla Sibzaf Çok geçmiş olsun inşallah bunda öyle bir şey yaşamazsınız dualarım sizinle umarım en güzelleri sizin olur 🤲
Sibzaf Fatmabkts evet sürekli bakıyorum bizim aile hekiminiz cuma günü yoktu acaba ondanmı düşmedi sisteme diyorum normalde 1 günde düşüyordu
Sibzaf Ebrusena kese yerleşiyor normaldir şuan benim kasıklarım belim agrıyo hamilelik3nası bi duyguymuş hiç belirti olmada korkuyoruz belirti ağrı olsa yine korkuyoruz