Tuşa basma olayını düşünmeyin, zaten tuttuğunuz yerde tuş, eliniz hemen alışıyor en son zorlanilan konu olmalı. Hatta bence tuş olayını iyi ki yapmışlar şarjı daha uzun gidiyor. Ben Bi süpürmede şarjı bitiremedim daha, ama eco ayarında yapıyorum zaten o ayarda da güzel cekiyor ve hamilelikten dolayı zorlanmiyorum eco ayarında. Birisi yukarıda dyson müşteri hizmetlerinden bahsetmiş. Bende yaşadım, hepsiburqda dyson Türkiye saticisindan almıştım fakat batarya bozuk geldi dyson i aradım görüntülü görüşme yaptılar şarj aleti yolladılar sonra o da olmayınca servise gitti gem iç temizlogininyaptilar hem yeni batarya taktılar şimdi çift şarj aletimde var ve para da almadılar hemen işleme soktular şikayetimi. Hepsi burada satıcısıni çok öneriyorum ama dyson ürününün arkasında.