Aayssee1323 7+6 yız Allah hepimizin bebeğini korusun insallah ☺️ Ben bu hafta bulantısız günlere veda ettim .insallah 4 5 6 haftalık anneler 7. Haftaya geldiğinizde aynı olmazsınız 🥰
Caterpillar Aayssee1323 yaaa inan bende iyiydim son 2 gündür koku hassasiyeti mide bulantısı oluyor yemeklerden içim dönüyor resmen 7. Haftadayım
serife8796 4+6yım inşallah sağ Salim kucağımıza almayı nasip eder Rabbim cuma günü keseyi gördük inşallah haftaya cuma tekrar kontrolümüz var
Alynkm Caterpillar sanırım ilk haftalar çok olmuyor ama 7. Haftaya yaklaşınca bende de mide bir şey almamaya başladı taş gibi hissediyorum sindiremiyorum yedikten sonra eziyet gibi gelmeye başladı yemek bağırsaklar hızlı çalışıyor ama sindirim sıkıntılı
ipekkarabulut9 6+2 yiz ultrasona göre. Geç döllenme olmuş bizimkide. Mide yanmam ve kramplarım dışında bir belirti yok bakalım neler olacak 😂 Haftaya perşembe kontrolümüz var kalp atışlarını duyarız allahın izniyle inşallah 🥹