Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah🤲🏻 ben eylülde doğsun isterken o kendi istediği zaman geldi 😊 keseyi 4+6’da gördük üç hafta sonraya randevu aldım şuan 6+1’iz iple çekiyorum iki haftayı. Aşırı bulantım yanmam var bazen strese giriyorum acaba bebek iyi midir diye zaman geçmiyor hayırlısıyla kalbinin sesini duysaydık 🥹