TvitySe Kozlar 36 haftalık hamileyim , bebişin kilosu 2400 çıktı. Karın çevresi 2 hafta geri de . Başına gelen var mı ??? Yorumlara yazarmısınız . ( ve gerçekten bebeğe kilo aldırmak için herseyi yedim ama çok almıyor ) !
Btlklnc TvitySe Dün 37+0 da dogum yaptım . 28.haftadan bu yana karın ve doger bölgelerınde 2 hafta gerılık vardı. Dün ögrendımki 4 hafta gerılık olmuss ve hıc kılo almamıs dedi.
ayseyma_omer TvitySe bana da öyle denmişti ilk gebeligimde 29. Haftadan itibaren 2 hafta geriden geldi. 3260 kilo doğdu boyu uzun olduğu için karın çevresi küçük ölçülüyormuş. Uzun ince bir bebekti oğlum 🤗 korkmaya endişeye gerek yok bence.
Nazli-61 TvitySe 33+2 de gittiğimde kilosu 2.150 gramdı aynı şekilde bendede gelişim geriliği çıkmıştı karın çevresinde sonra 36. Haftada gittiğimde gitmişti o gerilik. Benimki beslenmemle alakalıydı ama 33. Haftada düzensiz ve az yiyordum direk bebeğe yansımış. Çok şükür düzeldi kilosu iyiyse sorun etmeyin çok doktor çok sorun teşkil eden bir durum olsaydı gerekeni yapardı ☺️
Anneolmak93 TvitySe benim 32. Haftada durdu 35. Hafta olması gerekirken durdu gelişimi çok üzüldüm 2200 kilosu ongün süreç verdi doktorum gelişmezse dogum yapacak./ seninki kilosuda haftasıda iyi merak etme
TvitySe miraninannesi_ hayır yeni oldu böyle birsey . Daha önceden hep haftasıyla uyumluydu . Doktorun dediği genetik olabilir diyor .
TvitySe Btlklnc ee peki Suan bebeğin kaç kilo doğdu ve gözle görülür gibi karın bölgesi çok mu zayıf ???
Btlklnc TvitySe dogumdan önce 2300 ölçtü doktor bebegımız 2480 gr 49 cm dogdu. Mınyon bır bebek evet ama öyle kücücük degıll prematüre degıl yanı
TvitySe Btlklnc çok sevindim . Senin adına . Benim de Suan doğum la ilgili bir riskim yok ama karın çevresi geri
Tugceilyasoglu Bende 29+5 im bugün doktor kontrolüm vardı karın çevresi 2 haftasına göre geride dedi bende çok üzüldüm ne yapmam gerekiyor 😔
Ozgebrcu Tugceilyasoglu canim benim de öyleydi bi diyetisyenle gorustuk kahvalti 2 yumurta ceviz peynir salatalık domates 2 dilim tam buğday ekmek ve süt verdi. Tüm öğünlerde tam buğday ekmek ve süt yoğurt kefirden biri mutlaka var. Yatmadan da süt ya da kefir iciyorum. Et sebze salata bol bol porsiyon bakmadan. 2 haftada yetişti karin çevresi hemen
Hamidevahap 37 +1 im bebegım 2500 benımkıde geriden geliyor karın cevresı de kucuk ayrıca makat gelıs oldugu ıcın sezeryan Olcam 3 kilo olmasını beklıycez suyum ve sancım gelmezse
TvitySe ayseyma_omer bana da doktorum uzun ince bebek diyor . Peki siz dogurdunuz galiba . Gerçekten uzun ince mi di . Gözle görülür gibi farkı var mı dı
ayseyma_omer TvitySe evet bir buçuk yaşında şuan oğlum. 56 cm doğdu bayağı uzundu yani 🤗 kilosu normaldi ama uzun olduğu için zayıf görünüyordu. Şuan boyu da kilosu da normal hiç bir sıkıntı yok çok şükür
Nazli-61 TvitySe valla farklı bişey yemedim sadece hergün muz yiyorum bide kahvaltıda yumurta peynir bazen patates tost,her sabah yiyorum. Sürekli bişeyler yiyorum gidip gelip
Kubra2610 Anneolmak93 merhaba benimde sizinle aynı durumum , gelişimi durdu cuma günü de kilo almazsa alınacak..36.haftaya girecegiz 2 kilo. Siz ne yaptınız sonradan kilo aldı mı yoksa sezeryana mi alındınız..bebeğiniz nasıl?