nur34_ Binnur-cam bnde gobek cok olmadi 9. Aya girmek uzereym 6 ay gibi duruyor mus oyle söyleniyor agirlasma sorunum yok ama sirt agrisi baski bni mahvetti
Binnur-cam Esra_57 korkma korkma hafif krem rengi sulu gibi ama yapışkanlık var özellikle peçeteye sildiğimde geliyor benim özellikle sordum korkma dedi ..
Binnur-cam nur34_ ben serklajlıyım 36+1 gitmiştim 37+1 çağırdı dikişimi alıcak sancımı beklicez bakalım ne zaman gelecek
imos4343 nur34_ Mide bulanacak birşey yok kuzumm şeffaf içinde beyaz damarlari olan sümükümsü bir kıvamı vardı doktora gittiğimde nişan olduğunu ve normal olduğunu söyledi bakalım bekliyoruz ama bebişko kanala inmiyor bir türlü 😏