Kızlar selamm Allah tutulan oruçlu kabul etsin ben 36+4 oldum tutmuyorum kendi tercihim ..
Birşey sormak istiyorum sizlere özellikle akşamları yemek sonrası uzandığımda bebeğimi resmen göğsümün altında hissediyorum ve hareketleri okadar sertki bildiğin nefes alıp vermede zorlanıyorum …
Varmı böyle problemi olan ??