Hafizeipek hayrlisi olsun stres yapma bende ilki normal olcakti ama 41 haftaya kadar olmadi aciklimta olmayinca sezeryana alindm hep dua ettim allahima suni sanciyla cekip doguramayip ameliyata gircegime ins sezeryan olur die 😂😂 bende devlette dogrmstm smdi ikinciye hamileym cok iyi anliyorm seni ins hayrlisi olsun hakkinda