Hafizeipek Kaderyas0327 rüyamda ben doğuma gidiyorum hastanede yatarken foruma giriyorum sen hala doğurmamişsin 😂😂😂
Hafizeipek Kaderyas0327 ben de burda erken doğumları okuyan okuya her gece doğuruyorum rüyamda bir de doğum korkusu varya ben de ondan 😂😂😂
Hafizeipek Kaderyas0327 sezeryan istiyorum normal asla istemiyorum ama devlet hastanesi olduğu için mecburen normal yapmak zorundayım
Ebrumertruzgar Kaderyas0327 37 ye giricem yarin ins ama plesentam asagida oldugu icin sezeryan olucam zaten artik alin bizi desemmi doktora 😊
Kaderyas0327 Hafizeipek ay inşallah ya korkuyorum ama çatır çatır doğurdum demekte istiyorum çevrem kaynanam eltim sen yapamazsın diyorlar bende onları utandırmak istediğim için çatır çatır doğurucam
Kaderyas0327 Ebrumertruzgar bence bekle yani biraz daha sezeryan da olsa bir sorun çıkmadığı sürece bekle 🙏🏻
Kaderyas0327 Hafizeipek ee o zman o kadar acı çekiceğine git özele ol tertemiz sezeryanını böylesi daha iyi olur senin için yani benim düşüncem