Seyma_erkan27 Ben kime sorduysam kız bebişe hamile olanlar bulantı kusma çok oluyor. Erkek bebişte olmuyor Acaba doğruluk payı varmı?🤔
Poncik38 Seyma_erkan27 ilk bebeğim kızdı, hiç Bi şekilde bulantı,kusma olmadı. 2. Bebegim de kız . Bunda bulantimda, kusmamda oldu. Yani bence cinsiyetle alakası yok
Bebis12929e Seyma_erkan27 bnm ilk gebeligim ilk aylarimda o kadr cok bulanti ve kusmalarim oluyoduki bazn gunde 4 defa kusuyodum herkez kız ondn diyodu herkez kız beklerken erkek cıktı 35. Haftamiza girdik cok sukur az kaldi🙂
Mustafayigitvebeytugannesi Seyma_erkan27 ya benim üçuncu hamilelik ve ilk ikisinde hatta ilkinde 7 ay ikincide 4 ay bulantı yaşadım üçüncü de ise sadece 15 gün kdar bulantı yaşadım ama üçüde erkek acaba bende mi tuaflik var belirtilerde mi 😂😂🤔
Seyma_erkan27 Bebis12929e çok şükür bitmeye gelmiş sağlıkla kucağına alırsın inşallah Benim bulantı kusma çok var di şuan 17 haftalığız geçti çok şükür cinsiyet için özele gittim kız dedi 🌺
Atlas2023_ Bebis12929e benimde aynisi oldu kesin kız bak görürsün Bi insan haddinden fazla kusabilirmi hepsini yaşadım ve 30+6 olduk halen daha devam ediyo ama bende oğlan bekliyorum 🙏🏻😊
Seyma_erkan27 Mustafayigitvebeytugannesi 😅😅😅 yok canım sende bir tuhaflık aslında herkesin bünyesine bağlı birşey herkesde farklı oluyor işte meraktan her şeyi soruyor araştırıyoruz sanırım 😅
3kuzuAnnesiyim Mustafayigitvebeytugannesi senın ucundede tarlı kı eksi veya tuzlu mu cektı canın peki ?
bebekveannesiii Seyma_erkan27 4.aya kadar kusup oğlu olan ben kahkaha attım 😂 inanmayın böyle saçma söylemlere. Bir de şey deniyor bebek solda olursa kız, sağ da olursa erkek.🤪🤪 Oğlum en başından beri soldaydı
Seyma_erkan27 bebekveannesiii 😅😅 İnan şuan bende güldüm benimde bebeğim sürekli solda dün komşum kız dır kızlar solda oluyor demişti 😅😅
Crescent96 Valla ikisindede mide bulantısı, kusma, baş dönmesi vs yaşamadım☺️ Bir oğlum var birde kızım olacak insallah..
3kuzuAnnesiyim Seyma_erkan27 2 kızım var bır ıkı bulantım olmuştu. Bu 3. Hıc bulantım kusmam olmadı. Ayrıca ıkı kızda full eksi tuzlu yedım bunda tatlı 😍 dıye gezıyorum. Bunada kız defıler ama doguma kadar ınanmıcam gıbı
Mustafayigitvebeytugannesi 3kuzuAnnesiyim ilkinde turşu suyu aşırı şekilde turşu yiyip suyunu iciyodum sonradan tatlıya dönmüştüm. İkinci de tatlı ve meyve birde sade soda çok sık yiyodum sonradan eksiye düştüm şimdi bunda inan ne tatlı ne tuzlu canım hiç bişey istemedi doğru düzgün asermedim bile hiç hamile değil gibiydim biri sormasa hamileliği unutuyodum 😊
Smootie Seyma_erkan27 bende ve cevremde tam tersi.ben erkek bebişe hamileyim beş ayım bulantı ve kusmakla gecti kıza hamiş iki arkadasım var hic hsmile gibi degiller