Ebrusena ilk hamileliği öğrendiğimizde kan tahlili yapıldı bana, bebekle aramda sorun var mı diye, olmadığı için şimdilik beklemedeyiz. Yanlış hatırlamıyosam 28-30 hafta gibi tekrar yapılacak tahlil. Ona göre iğne yapılacak. Korkulacak bir durum değil yani. Kan uyuşmazlığı olduğunu doktoruna söyle, aile hekimin de bilsin gerisini onlar hallediyor zaten:)