Nursel_44 Ebrusena ben 30+6 yım şuan. Kan uyuşmazlığı var bizde de doktorum şart değil dedi kan uyuşmazlığı iğnesi için..
Yasemini1665 Ebrusena bence önceden testlerini yaptırmanı tavsiye ederim Şuan benimde öyle 28 . Haftada gittim sonuçlarım yüksek çıktı onun için iğne olmadım erken doğum olcak bayramda alcaklar Şuan 31+5 im hafife alıncak bi konu değil
ikbalk Ebrusena kan tahlil sonucuna bağlı, yapılmadığı zamanlar da oluyor. Tamamiyle bebek ile senin kan uyumunla alakalı
Tugba091 Doktorun zaten sana söyler bizdede var ben negatif eşim pozitif 7, ayda bide doğumdan sonra yapılıyo eğer bebek benim kanımı alırsa onada yapıyolar iğne
cansualtikulac Benim lekelenmem olduğu için ilk gebelikte vurulmuştu lekelenmen olursa vurdurman lazım
cansualtikulac Ebrusena ilkinde 6ydım kuzum iğne oldum ama düşük oldu maalesef yeniden hamileyim 5 haftalı keseyi bebeği gördük pirinç tanesi var ama lekelenmem var yine sanırım yine olucam 😞
Yasemini1665 Ebrusena benim kanamam hiç olmadı ama bundan önce bi düşüğüm vardı ondan sonra vurulmuştum ona rağmen değerlerim yüksek çıktı Şuan her hafta kontrole gidip geliyorum kafasındaki kan basınçı yükselirse kalp yetmezliğine kadar gidebiliyomuş